Callback >

Specialista/ka zákaznického centra EPET

Na pozici Specialisty/ky zákaznického centra EPET hledáme nové kolegy/ně, kteří se nebojí komunikace. Staňte se součástí našeho týmu a získejte práci ještě dnes.

Proč je fajn pracovat u ATODY?

  • NÁBOROVÝ PŘÍSPĚVEK 15 000 KČ.
  • Zaškolíme Vás přímo na pobočce v místě pracoviště.
  • Nabízíme práci na HPP s možností zkrácených úvazků na 7 nebo 6 hodin.
  • Pracovní doba je u nás pouze PO-PÁ (dle pracovního úvazku), víkendy a státní svátky budete mít volno.
  • Jistota toho, že peníze dostanete vždy včas.
  • Jedná se o fyzicky nenáročnou práci.

Jaká bude náplň Vaší práce?

  • Telefonická komunikace a administrativa se stávajícími klienty.
  • Komunikace i s novými zájemci o služby EPET.
  • Práce na PC.

Co by měl splňovat ideální uchazeč?

  • Jste komunikativní a rád/a se učíte novým věcem?
  • Máte příjemný hlasový projev a čeština Vám nedělá problém?
  • Umíte pracovat na PC – základní uživatelská znalost?
Nakonec se můžeš podívat na Facebook a na LinkedIn, jak to u nás ve firmě žije:
Facebook: https://1url.cz/xMRgO - ATODA Pracujvpohode.cz
LinkedIn: https://1url.cz/XMRgY - ATODA Pracujvpohode.cz