Rozšiřujeme naše řady o nové kolegy/kolegyně, kteří mají zkušenosti s prací v call centru nebo s prodejem služeb telefonních operátorů zákazníkům.
Co bude tvým posláním?
Budeš komunikovat se stávajícími zákazníky Vodafone, rozšiřovat a zlepšovat jejich služby.
Základní práce s PC.
Soutěžit, učit se novým věcem a rozvíjet se.
Jak poznáš, že jsi tím pravým uchazečem?
Máš už zkušenosti s prací v call centru (alespoň 1 rok) nebo s prodejem služeb telefonních operátorů.
Máš příjemný hlasový projev a čeština je tvůj rodný jazyk.
Pro komunikaci s lidmi nepotřebuješ manuál, naopak si bez problémů vystačíš se svým přirozeným komunikačním talentem.
Mzdové rozpětí 24.000 – 32.000 Kč měsíčně
Proč do toho jít?
Náborový příspěvek 15 000 Kč!
Nabízíme fixní mzdu + neomezené provize za uzavřené objednávky po telefonu.
Máš volbu pracovního úvazku – 8, 7 a 6 hodinový.
Pracovní doba PO - PÁ (8:00 - 16:30 – dle pracovního úvazku), víkendy a svátky volno.
Odměna za doporučení zaměstnance 4 000 Kč.
V průběhu tří týdnů tě zaškolíme a uděláme z tebe profíka.
Jedná se o fyzicky nenáročnou práci.
Motivační interní soutěže.
Občerstvení na pracovišti zdarma.