Callback >

Specialista/ka kontaktu
se zákazníky Vodafone

Rozšiřujeme naše řady o nové kolegy/kolegyně, kteří mají zkušenosti s prací v call centru nebo s prodejem služeb telefonních operátorů zákazníkům.

Co bude tvým posláním?

  • Budeš komunikovat se stávajícími zákazníky Vodafone, rozšiřovat a zlepšovat jejich služby.
  • Základní práce s PC.
  • Soutěžit, učit se novým věcem a rozvíjet se.

Jak poznáš, že jsi tím pravým uchazečem?

  • Máš už zkušenosti s prací v call centru (alespoň 1 rok) nebo s prodejem služeb telefonních operátorů.
  • Máš příjemný hlasový projev a čeština je tvůj rodný jazyk.
  • Pro komunikaci s lidmi nepotřebuješ manuál, naopak si bez problémů vystačíš se svým přirozeným komunikačním talentem.

Proč do toho jít?

  • Náborový příspěvek 15 000 Kč!
  • Nabízíme fixní mzdu + neomezené provize za uzavřené objednávky po telefonu.
  • Máš volbu pracovního úvazku – 8, 7 a 6 hodinový.
  • Pracovní doba PO - PÁ (8:00 - 16:30 – dle pracovního úvazku), víkendy a svátky volno.
  • Odměna za doporučení zaměstnance 4 000 Kč.
  • V průběhu tří týdnů tě zaškolíme a uděláme z tebe profíka.
  • Jedná se o fyzicky nenáročnou práci.
  • Motivační interní soutěže.
  • Občerstvení na pracovišti zdarma.
Nakonec se můžeš podívat na Facebook a na LinkedIn, jak to u nás ve firmě žije:
Facebook: https://1url.cz/xMRgO - ATODA Pracujvpohode.cz
LinkedIn: https://1url.cz/XMRgY - ATODA Pracujvpohode.cz