Callback >

Specialista/ka kontaktu
se zákazníky ČEZ Mobil

Rozšiřujeme naše řady o nové kolegy, kteří hledají pohodovou práci v přátelském kolektivu a rádi pracují s lidmi.

Co bude náplní práce?

  • Budeš komunikovat se stávajícími zákazníky skupiny ČEZ a rozšiřovat jejich služby (ČEZ Mobil).
  • Práce v interních informačních systémech.

Jak poznáš, že jsi tím pravým uchazečem?

  • Výborné komunikační dovednosti v ČJ slovem i písmem.
  • Máš příjemný hlasový projev.
  • Znalost práce na PC – uživatelská znalost MS office (Word, Excel).
  • Velkou výhodou je, když už máš nějaké zkušenosti s prací v call centru nebo s prodejem.

Proč do toho jít?

  • Náborový příspěvek 15 000 Kč!
  • Jistota toho, že peníze dostaneš vždy včas.
  • Máš volbu pracovního úvazku – 8, 7 a 6 hodinový.
  • Pracovní doba PO - PÁ (8:00 - 16:30 – dle pracovního úvazku), víkendy a svátky volno.
  • Zaškolíme tě přímo na pracovišti.
  • Jedná se o fyzicky nenáročnou práci.
Nakonec se můžeš podívat na Facebook a na LinkedIn, jak to u nás ve firmě žije:
Facebook: https://1url.cz/xMRgO - ATODA Pracujvpohode.cz
LinkedIn: https://1url.cz/XMRgY - ATODA Pracujvpohode.cz