Callback >

Specialista/ka kontaktu
se zákazníky ČEZ Mobil AKTIVACE

Rozšiřujeme naše řady o nové kolegy/ně, kteří hledají pohodovou práci v přátelském kolektivu a rádi pracují s lidmi.
Vaší náplní práce bude komunikace se stávajícími klienty skupiny ČEZ a aktivace jejich nově zřízených služeb.
Nejedná se o aktivní prodej.

Co bude náplní práce?

  • Budeš komunikovat se stávajícími zákazníky skupiny ČEZ a aktivovat jejich nově zřízené služby (ČEZ Mobil).
  • Práce v interních systémech.

Jak poznáš, že jsi tím pravým uchazečem?

  • Máš výborné komunikační dovednosti v ČJ slovem i písmem a příjemný hlasový projev.
  • Máš dobrou znalost práce na PC – MS Office (Word, Excel).
  • Jsi pečlivý/á a spolehlivý/á.
  • Velkou výhodou je, když už máš nějaké zkušenosti s prací v call centru.

Proč do toho jít?

  • Náborový příspěvek 15 000 Kč!
  • Máš volbu pracovního úvazku – 8, 7 a 6 hodinový.
  • Jistota toho, že peníze dostaneš vždy včas.
  • Pracovní doba PO - PÁ (8:00 - 16:30 – dle pracovního úvazku), víkendy a svátky volno.
  • Školení na pobočce v místě pracoviště.
  • Jedná se o fyzicky nenáročnou práci.
Nakonec se můžeš podívat na Facebook a na LinkedIn, jak to u nás ve firmě žije:
Facebook: https://1url.cz/xMRgO - ATODA Pracujvpohode.cz
LinkedIn: https://1url.cz/XMRgY - ATODA Pracujvpohode.cz