Callback >

Specialista/ka kontaktu
se zákazníky ČEZ Mobil -
Náborový příspěvek 15 000 Kč

Rozšiřujeme naše řady o nové kolegy, kteří hledají pohodovou práci v přátelském kolektivu a rádi pracují s lidmi.

Co bude náplní práce?

  • Budeš komunikovat se stávajícími zákazníky skupiny ČEZ a rozšiřovat jejich služby (ČEZ Mobil).
  • Práce v interních informačních systémech.

Jak poznáš, že jsi tím pravým uchazečem?

  • Výborné komunikační dovednosti v ČJ slovem i písmem.
  • Máš příjemný hlasový projev.
  • Znalost práce na PC – uživatelská znalost MS office (Word, Excel).
  • Velkou výhodou je, když už máš nějaké zkušenosti s prací v call centru nebo s prodejem.
  • Pokud toto zvládáš, hledáme právě Tebe - přidej se k naší partě.
Mzdové rozpětí 24.000 – 32.000 Kč měsíčně

Proč do toho jít?

  • Náborový příspěvek 15 000 Kč!
  • Pracovní doba PO - PÁ (8:00 - 16:30 – dle pracovního úvazku), víkendy a svátky volno!
  • Doporučení nového kolegy 4.000 Kč + den placeného volna!
  • Odchodové soutěže - splň si svůj plán a jdi domů dříve.
  • Bonus za kvalitu hovorů až 2 000 Kč.
  • Jistota toho, že peníze dostaneš vždy včas.
  • Máš volbu pracovního úvazku – 8, 7 a 6 hodinový.
  • Vše potřebné Tě naučíme na pobočce v místě pracoviště.
  • Jedná se o fyzicky nenáročnou práci.
  • Občerstvení na pracovišti.
Nakonec se můžeš podívat na Facebook a na LinkedIn, jak to u nás ve firmě žije:
Facebook: https://1url.cz/xMRgO - ATODA Pracujvpohode.cz
LinkedIn: https://1url.cz/XMRgY - ATODA Pracujvpohode.cz