Callback >

Specialista/ka kontaktu
se zákazníky ČEZ Mobil

Rozšiřujeme tým o další kolegy/kolegyně, kteří se budou starat o zákazníky společnosti ČEZ.
Bydlíš na místě se špatným spojením do města nebo musíš z jakéhokoliv důvodu být doma, ale přesto chceš pracovat? Máme pro Tebe práci, která se dá po zaškolení vykonávat z domova, není tedy potřeba nikam docházet a pracovat se dá odkudkoli. Pokud ale preferuješ být s námi v officu, budeš u nás mít samozřejmě připravené svoje pracovní místo. 😊
Důležité je, aby na Tebe byl spoleh, příjemné vystupování s lidmi a nevadilo Ti volání? Pokud sis odpověděl/a ano, pokračuj ve čtení níže.
Náborový příspěvek 15 000 Kč!
Po úspěšném zapracování možnost získání mobilního telefonu.

Co bude náplní práce?

  • Budeš komunikovat se stávajícími zákazníky skupiny ČEZ a rozšiřovat jejich služby (ČEZ Mobil).
  • Práce v interních informačních systémech.

Jak poznáš, že jsi tím pravým uchazečem?

  • Výborné komunikační dovednosti v ČJ slovem i písmem.
  • Máš příjemný hlasový projev.
  • Znalost práce na PC – uživatelská znalost MS office (Word, Excel).
  • Velkou výhodou je, když už máš nějaké zkušenosti s prací v call centru nebo s prodejem.

Proč do toho jít?

  • Máš volbu pracovního úvazku – 8, 7 a 6 hodinový nebo DPP (alespoň 20 hod/týdně)
  • Pracovní doba PO - PÁ (8:00 - 16:30 – dle pracovního úvazku), víkendy a svátky volno.
  • V průběhu několika dní tě zaškolíme na pobočce, dále už můžeš pracovat z domova.
  • Jedná se o fyzicky nenáročnou práci.
Nakonec se můžeš podívat na Facebook a na LinkedIn, jak to u nás ve firmě žije:
Facebook: https://1url.cz/xMRgO - ATODA Pracujvpohode.cz
LinkedIn: https://1url.cz/XMRgY - ATODA Pracujvpohode.cz