Rozšiřujeme naše řady o nové kolegy/kolegyně, kteří mají zkušenosti s prací v call centru nebo s prodejem služeb telefonních operátorů zákazníkům.

Co bude tvým posláním?
Budeš komunikovat se zákazníky Vodafone a prodlužovat jejich stávající smlouvy.
Administrativa spojená s prací na PC.
Soutěžit, učit se novým věcem a rozvíjet se.
Jak poznáš, že jsi tím pravým uchazečem?
Máš už zkušenosti s prací v call centru nebo s prodejem služeb telefonních operátorů.
Máš příjemný hlasový projev, čeština je tvůj rodný jazyk a gramatika ti nedělá problém.
Pro komunikaci s lidmi nepotřebuješ manuál, naopak si bez problémů vystačíš se svým přirozeným komunikačním talentem.
Ovládáš práci s PC.
Nevzdáváš se při náporu práce a umíš pracovat pod stresem.
Umíš pracovat samostatně ale jsi týmový hráč.
Proč do toho jít?
Náborový příspěvek 15 000 Kč-
Nabízíme fixní mzdu + neomezené provize za prodloužené smlouvy, čtvrtletní bonusy.
Odchodovky – splníš své cíle a jdeš domů. Zbytek směny máš zaplacený.
Skvělý tým, který táhne za jeden provaz a podrží tě za každé situace.
Máš volbu pracovního úvazku – 8, 7 a 6 hodinový.
Pracovní doba PO - PÁ (8:00 - 16:30 – dle pracovního úvazku), víkendy a svátky volno.
Odměna za doporučení zaměstnance 4 000 Kč.
V průběhu dvou týdnů tě zaškolíme a uděláme z tebe profíka.
Jedná se o fyzicky nenáročnou práci.
Motivační interní soutěže.
Občerstvení na pracovišti zdarma.