Společnost ATODA, spol. s r.o. působící v oblasti telemarketingu patří mezi největší a nejúspěšnější call centra na českém trhu.
Nyní vypisuje výběrové řízení na pozici trenér call centra pro doplnění stávajícího trenérského týmu.

PRACOVNÍ NÁPLŇ A ODPOVĚDNOST
Příprava a realizace tréninků (produkt, prodejní strategie a komunikace) k jednotlivým převážně prodejním zakázkám
Tvorba metodických pomůcek (testů, cvičení, doprovodných materiálů)
Spolupráce s vedoucími týmů a přímá účast na ovlivňování (rozvoji) výkonnosti našich zaměstnanců
Spolupráce při adaptaci nových zaměstnanců
PŘEDPOKLADY
Zkušenosti s přípravou a vedením tréninků zaměřených na prodej
Komunikační, prezentační a metodické dovednosti
Proaktivní přístup, smysl pro humor, zodpovědnost, pečlivost, samostatnost
SŠ, VŠ vzdělání
NABÍZÍME
Kreativní práci, která vám umožní rozvíjet se v oblasti obchodu a přípravy lidí
Zajímavé finanční ohodnocení -fixní složku mzdy + variabilní část
A NAVÍC…
U nás se budete podílet na úspěchu zaměstnanců, na jejich rozvoji a budování dobrého jména firmy
U nás uplatníte své znalosti, dovednosti a nápady, rozvinete svůj tvůrčí potenciál
Vážení zájemci, zašlete nám Váš životopis a své dotazy na j.bezemkova@atoda.cz a pojďme se setkat.