Callback >

TRENÉR CALL CENTRA

Společnost ATODA, spol. s r.o. působící v oblasti telemarketingu patří mezi největší a nejúspěšnější call centra na českém trhu.
Nyní vypisuje výběrové řízení na pozici trenér call centra pro doplnění stávajícího trenérského týmu.

PRACOVNÍ NÁPLŇ A ODPOVĚDNOST

  • Příprava a realizace tréninků (produkt, prodejní strategie a komunikace) k jednotlivým převážně prodejním zakázkám
  • Tvorba metodických pomůcek (testů, cvičení, doprovodných materiálů)
  • Spolupráce s vedoucími týmů a přímá účast na ovlivňování (rozvoji) výkonnosti našich zaměstnanců
  • Spolupráce při adaptaci nových zaměstnanců

PŘEDPOKLADY

  • Zkušenosti s přípravou a vedením tréninků zaměřených na prodej
  • Komunikační, prezentační a metodické dovednosti
  • Proaktivní přístup, smysl pro humor, zodpovědnost, pečlivost, samostatnost
  • SŠ, VŠ vzdělání

NABÍZÍME

  • Kreativní práci, která vám umožní rozvíjet se v oblasti obchodu a přípravy lidí  
  • Zajímavé finanční ohodnocení -fixní složku mzdy + variabilní část

A NAVÍC…

  • U nás se budete podílet na úspěchu zaměstnanců, na jejich rozvoji a budování dobrého jména firmy
  • U nás uplatníte své znalosti, dovednosti a nápady, rozvinete svůj tvůrčí potenciál
Vážení zájemci, zašlete nám Váš životopis a své dotazy na j.bezemkova@atoda.cz a pojďme se setkat.
Nakonec se můžete podívat na Facebook a na LinkedIn, jak to u nás ve firmě žije:
Facebook: https://1url.cz/xMRgO - ATODA Pracujvpohode.cz
LinkedIn: https://1url.cz/XMRgY - ATODA Pracujvpohode.cz