Management účetního oddělení, kontrola saldokonta, správa a urgence pohledávek, účtování bank, výpisů, evidence majetku, leasing, měsíční zpracování hospodář. výsledku, kontrola mezd a zúčtování mezd, zpracování daňových přiznání a výkazů, příprava podkladů pro bankovní a jiné finanční instituce, zabezpečení koloběhu a archivace účetních dokladů, management finančního reportingu.

Hlavní odpovědnosti:
Metodické řízení celé oblasti účetnictví a daňové problematiky vč. komunikace s externími auditory, daň. poradci a finančním úřadem.
Zodpovědnost za měsíční a roční uzávěrky dle českých standardů, vč. řízení ročního auditu a přípravy daňových přiznání.
Procesní řízení se zaměřením na optimalizaci a efektivitu postupů, aktivní spolupráce s dalšími odděleními.
Aktivní účast na firemních projektech a aplikaci legislativních změn.
Požadovaný profil zaměstnance:
Práce s PC na uživatelské úrovni (MS Excel, MS Word)
Požadovaná praxe v oboru 4 - 6 let.
Výborná znalost účetních programů a legislativy.
Znalost problematiky mzdového účetnictví.
Znalost programů Helios a Pohoda výhodou, nikoliv podmínkou.
Komplexní znalost podvojného účetnictví.
Účetní certifikace vítána.
Pečlivost, spolehlivost, flexibilita, interpersonální dovednosti, týmově spolupracovat, řídit a rozvíjet členy týmu
Nabízíme: